Podpora

Jsme tu pro Vás, abychom odpověděli na všechny Vaše dotazy a co nejrychleji vyřešili všechny Vaše požadavky. Sami využíváme naše služby, a i proto chceme, aby vše fungovalo perfektně.
Kontaktovat nás můžete nejen telefonicky 576 515 000, ale rovněž prostřednictvím e-mailu podpora@numerinet.cz
Nejčastější dotazy:
Instalace přípojky probíhá ve dvou fázích – instalace zásuvky v blízkosti vchodových dveří, kam je připojen kabel z centrálního rozvodu a následná aktivace přípojky. Celá instalace trvá cca 1 – 2 hodiny, dle náročnosti.
Záleží na složitosti instalace a také zda se jedná o již připojený objekt nebo se bude umisťovat nová přijímací jednotka na domě. V průměru by instalace měla trvat maximálně 1 – 2 hodiny.
K zákazníkovi se musí umístit přijímací jednotka do míst (anténní stožár, komínové těleso atd.) kde se potvrdí 100% viditelnost k vysílači. Antény mají většinou průměr od cca 15 do 40 cm. Od vysílače k přijímací jednotce se internet šíří bezdrátově, ale k přijímací jednotce která bude umístěna u vás na domě vždy vede kabel do vnitřních prostor nejčastěji do domácnosti.
- Ano, Zařízení musí být napájeno slabým napětím (12 – 18V). Standardně je napájení realizováno prostřednictvím napájecího adaptéru, který je připojen do zásuvky u zákazníka a posléze pomocí datového kabelu, který propojuje počítač se zařízením, je zařízení napájeno (v případě, že je umístěno na střeše nebo příliš daleko od zásuvky).
- Spotřeba je zanedbatelná a řádově se pohybuje kolem 1KWh měsíčně, tedy kolem 10 Kč.
Svůj router použít můžete, na požádání vám sdělíme přístupové údaje které je potřeba v routeru nastavit. Nicméně routery v naší nabídce pečlivě testujeme a optimalizujeme pro provoz v naší síti a proto doporučujeme router dodaný a nastavený námi. U neznámých routerů nemůžeme zaručit, že váš router bude s naší sítí plně kompatibilní. Také možnosti technické podpory jsou z naší strany omezené.
Manuál ke KUKI TV naleznete zde.
Uživatelskou příručku ke KUKI TV malému ovladači naleznete zde.
Uživatelskou příručku ke KUKI TV velkému ovladači naleznete zde.
Uživatelskou příručku ke KUKI ovladačům naleznete zde.
V případě problému využijte kontaktní formulář k hlášení poruch.
- Rychlost přenosu garantujeme pouze na námi dodávaném zařízení (routeru) a to pouze v portu LAN.
- Pokud přenosovou rychlost měříte na počítači zapojeném k jinému zařízení ve Vaší domácí síti nebo přes bezdrátové připojení (WI-FI), nemusíte garantované rychlosti dosáhnout.
- Měření přenosové rychlosti tedy nemá smysl provádět na počítači, který je připojen k routeru přes Wi-fi .
- Rychlost garantujeme v rámci naší sítě mimo naši síť ji garantovat z principu nemůžeme.
Jako server odchozí pošty nastavte smtp.numeri.cz
Server akceptuje jako ochranu proti spamu 50 emailu za 30 minut. V případě, že potřebujete odeslat více emailu je nutné použít vlastní emailový server.
- Služba je účtována na základě vystavené faktury, vždy 1. v daném účtovacím období.
- Splatnost faktury je do 15 dnů.
- Faktury jsou standardně zasílány zdarma a to elektronicky e-mailem ve formátu PDF nebo poštou (za poplatek 40Kč).
- Fakturační období si lze zvolit měsíčně, čtvrtletně, půlročně nebo ročně.
- trvalým příkazem – je nejkomfortnější typ platby. Trvalý příkaz nastavte, jakmile Vám přijde faktura za internet vystavená na Vaše jméno, částka a číslo účtu je uvedeno na faktuře. Variabilní symbol uveďte číslo vaší smlouvy
- převodem z účtu – je platba realizovaná bezhotovostním převodem. Jako variabilní symbol uveďte číslo vaší smlouvy
- hotově – na pokladně v budově Numeri na adrese Zašovská 778, pracovní doba: po. – pá. od 8hod. do – 17hod
Pokud se vám bude chtít přijít na pobočku, přijďte samozřejmě vás rádi uvidíme.Poštovní poukázkou typu A – je nutno počítat jak s pracností (ruční vypsání poštovní poukázky), tak s časovou a finanční náročností. Navíc je u tohoto typu platby poměrně velké časové zpoždění od okamžiku odeslání platby až po reálné připsání platby na účet - platba přes SIPO
ne, platba pomocí SIPO není možná
Nedorazila vám faktura za internet ?
Problém může být na straně poskytovatele emailu (seznam,centrum,google) který filtruje emaily. Zkuste tedy prohledat složku spam nebo hromadný email.
Další možností je špatně nastavená emailová adresa i my jsme jenom lidi a mohli jsme udělat překlep nebo se přeslechnout když jste nám ji diktovali.
Přihlaste se prosím do vašeho uživatelského rozhraní na adrese http://klient.numerinet.cz (Přístupové údaje, Uživatelské jméno a Heslo, jsou uvedeny ve smlouvě.)
V uživatelském rozhraní máte možnost překontrolovat a případně nastavit emailovou adresu, najdete zde i veškeré vaše faktury a spousty dalších věcí.
Pokud si stále nevíte rady můžete nás kontaktovat přes email nebo telefon rádi vám poradíme.
- Číslo účtu: 2000346932/2010 (FIO banka, a.s.)
- Částka: dle zvoleného tarifu
- Konstantní symbol: 0308
- Variabilní symbol: jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší smlouvy