Podpora
Jsme tu pro Vás, abychom odpověděli na všechny Vaše dotazy a co nejrychleji vyřešili všechny Vaše požadavky. Sami využíváme naše služby, a i proto chceme, aby vše fungovalo perfektně.
Kontaktovat nás můžete nejen telefonicky 576 515 000, ale rovněž prostřednictvím e-mailu podpora@numerinet.cz
Nejčastější dotazy:
Instalace přípojky probíhá ve dvou fázích – instalace zásuvky v blízkosti vchodových dveří, kam je připojen kabel z centrálního rozvodu a následná aktivace přípojky. Celá instalace trvá cca 1 – 2 hodiny, dle náročnosti.
Záleží na složitosti instalace a také zda se jedná o již připojený objekt nebo se bude umisťovat nová přijímací jednotka na domě. V průměru by instalace měla trvat maximálně 1 – 2 hodiny.
K zákazníkovi se musí umístit přijímací jednotka do míst (anténní stožár, komínové těleso atd.) kde se potvrdí 100% viditelnost k vysílači. Antény mají většinou průměr od cca 15 do 40 cm. Od vysílače k přijímací jednotce se internet šíří bezdrátově, ale k přijímací jednotce která bude umístěna u vás na domě vždy vede kabel do vnitřních prostor nejčastěji do domácnosti.
- Ano, Zařízení musí být napájeno slabým napětím (12 – 18V). Standardně je napájení realizováno prostřednictvím napájecího adaptéru, který je připojen do zásuvky u zákazníka a posléze pomocí datového kabelu, který propojuje počítač se zařízením, je zařízení napájeno (v případě, že je umístěno na střeše nebo příliš daleko od zásuvky).
- Spotřeba je zanedbatelná a řádově se pohybuje kolem 1KWh měsíčně, tedy kolem 10 Kč.
Svůj router použít můžete, na požádání vám sdělíme přístupové údaje které je potřeba v routeru nastavit. Nicméně routery v naší nabídce pečlivě testujeme a optimalizujeme pro provoz v naší síti a proto doporučujeme router dodaný a nastavený námi. U neznámých routerů nemůžeme zaručit, že váš router bude s naší sítí plně kompatibilní. Také možnosti technické podpory jsou z naší strany omezené.
Uživatelskou příručku k 4NET TV naleznete zde.
Podporovaná zařízení dodavatelem naleznete zde.
V případě problému využijte kontaktní formulář k hlášení poruch.
- Rychlost přenosu garantujeme pouze na námi dodávaném zařízení (routeru) a to pouze v portu LAN.
- Pokud přenosovou rychlost měříte na počítači zapojeném k jinému zařízení ve Vaší domácí síti nebo přes bezdrátové připojení (WI-FI), nemusíte garantované rychlosti dosáhnout.
- Měření přenosové rychlosti tedy nemá smysl provádět na počítači, který je připojen k routeru přes Wi-fi .
- Rychlost garantujeme v rámci naší sítě mimo naši síť ji garantovat z principu nemůžeme.
Jako server odchozí pošty nastavte smtp.numerinet.cz
Server akceptuje jako ochranu proti spamu 50 emailu za 30 minut. V případě, že potřebujete odeslat více emailu je nutné použít vlastní emailový server.
Změna poskytovatele služby přístupu k internetu
Od 1. ledna 2022 jsou zákazníci odebírající služby přístupu k internetu oprávněni využít regulovaný proces změny poskytovatele. Níže uvádíme potřebné informace a kontaktní údaje pro účely změny poskytovatele služby přístupu k internetu, která probíhá v souladu s obecně závaznými právními předpisy, především zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, a vyhláškou č. 58/2022 Sb., o podmínkách přenositelnosti čísel a změny poskytovatele služby přístupu k internetu. Veškerá komunikace prostřednictvím níže uvedených kontaktních údajů je za účelem její zpětné prokazatelnosti zaznamenávána a archivována.
Informace pro zákazníky, kteří chtějí přejít k Optické sítě s.r.o.:
V případě, že máte zájem o naše služby přístupu k internetu, ale zároveň Vám tyto služby poskytuje jiný poskytovatel, stačí, když nás budete kontaktovat telefonicky na čísle 576 515 000 nebo na jakékoliv naší pobočce a vyžádáte si změnu poskytovatele služby přístupu k internetu.
K tomu budete potřebovat:
- OKU kód (tj. ověřovací kód účastníka), který by měl být součástí Vaši smlouvy s původním operátorem, nebo který si u něj můžete vyžádat, a;
- Informaci o Vašem stávajícím poskytovateli služby přístupu k internetu (tj. který poskytovatel Vám služby přístupu k internetu poskytoval doposud).
Změnu poskytovatele přístupu k internetu již poté v případě, že to bude technicky možné, vyřídíme za Vás.
Informace pro zákazníky, kteří chtějí odejít od Optické sítě s.r.o.:
Je nám líto, že máte v úmyslu přejít k jinému poskytovateli služeb přístupu k internetu. Zkuste nás však před změnou kontaktovat na 576 515 000, pokusíme se Vám vyjít maximálně vstříc. V opačném případě najdete svůj OKU kód ve smlouvě o poskytování služby přístupu k internetu a o změnu poskytovatele požádejte nového (tj. přejímajícího) poskytovatele služby přístupu k internetu, který Vás změnou provede.
Informace pro jiné poskytovatele služby přístupu k internetu:
Za komunikace s jinými poskytovateli služby přístupu k internetu byla zřízena elektronická adresa oku@numerinet.cz, na kterou se mohou obracet přejímající poskytovatelé služby přístupu k internetu. Uvedená adresa neslouží pro komunikaci se zákazníky. V případě, že jste našim zákazníkem, anebo máte v úmyslu se jím stát, využijte prosím kontaktní údaje výše, anebo nás navštivte na jakékoliv naší pobočce.
- Služba je účtována na základě vystavené faktury, vždy 1. v daném účtovacím období.
- Splatnost faktury je do 15 dnů.
- Faktury jsou standardně zasílány zdarma a to elektronicky e-mailem ve formátu PDF nebo poštou (za poplatek 40Kč).
- Fakturační období si lze zvolit měsíčně, čtvrtletně, půlročně nebo ročně.
- trvalým příkazem – je nejkomfortnější typ platby. Trvalý příkaz nastavte, jakmile Vám přijde faktura za internet vystavená na Vaše jméno, částka a číslo účtu je uvedeno na faktuře. Variabilní symbol uveďte číslo vaší smlouvy
- převodem z účtu – je platba realizovaná bezhotovostním převodem. Jako variabilní symbol uveďte číslo vaší smlouvy
- hotově – na pokladně v budově Numeri na adrese Zašovská 778, pracovní doba: po. – pá. od 8hod. do – 17hod
Pokud se vám bude chtít přijít na pobočku, přijďte samozřejmě vás rádi uvidíme.Poštovní poukázkou typu A – je nutno počítat jak s pracností (ruční vypsání poštovní poukázky), tak s časovou a finanční náročností. Navíc je u tohoto typu platby poměrně velké časové zpoždění od okamžiku odeslání platby až po reálné připsání platby na účet - platba přes SIPO
ne, platba pomocí SIPO není možná
Nedorazila vám faktura za internet ?
Problém může být na straně poskytovatele emailu (seznam,centrum,google) který filtruje emaily. Zkuste tedy prohledat složku spam nebo hromadný email.
Další možností je špatně nastavená emailová adresa i my jsme jenom lidi a mohli jsme udělat překlep nebo se přeslechnout když jste nám ji diktovali.
Přihlaste se prosím do vašeho uživatelského rozhraní na adrese http://klient.numerinet.cz (Přístupové údaje, Uživatelské jméno a Heslo, jsou uvedeny ve smlouvě.)
V uživatelském rozhraní máte možnost překontrolovat a případně nastavit emailovou adresu, najdete zde i veškeré vaše faktury a spousty dalších věcí.
Pokud si stále nevíte rady můžete nás kontaktovat přes email nebo telefon rádi vám poradíme.
- Číslo účtu: 318978578/0300, (ČSOB)
- Částka: dle zvoleného tarifu
- Konstantní symbol: 0308
- Variabilní symbol: jako variabilní symbol uveďte číslo Vaší smlouvy
Všeobecné podmínky platné najdete zde
Popis služby – pronájem optického okruhu najdete zde
Záruční a reklamační podmínky najdete zde
Specifikace rozhraní dle § 73 odst. 7 Zákona 127/2005 najdete zde
Vzor smlouvy na internet najdete zde
Vzor smlouvy na IPTV najdete zde
Vzor výpovědního formuláře najdete zde
Již nepoužívané tarify zde
Předsmluvní dokumentace zde
Informační memorandum o zpracování osobních údajů zde
Vzor odstoupení od smlouvy najdete zde
Podmínky změny poskytovatele služby přístupu k internetu najdete zde
Veškeré videa najdete zde